FAQ (často kladené dotazy)

Obecné

  • Kde najdu zakoupený voucher?

    Ve vaší e-mailové schránce. Doba jeho doručení se může lišit podle zvolené platební metody:
    Při zaplacení kartou on-line vám voucher dorazí za pár minut.
    Při platbě převodem voucher očekávejte do 3 dnů.

  • Nemohu najít e-mail se zakoupeným voucherem.

    To se stává. Občas se zatoulá do složky Spam, Promo či do hromadné pošty.

  • Do jaké doby mohu voucher využít?

    U každé akce se platnost voucheru liší. Lze ji ale snadno najít – stačí se podívat na dolní část již zakoupeného voucheru nebo do pravé horní části stránky u jednotlivých akcí na našich webových stránkách.

  • Mohu zažádat o prodloužení platnosti voucheru?

    Je nám líto, ale prodloužení platnosti v drtivé většině případů není možné. Může být prodloužen jen zcela výjimečně a pouze se souhlasem poskytovatele služby.
    Pokud už jste voucher uplatnili nebo je po uvedené době platnosti, není možné ho dále prodloužit.

  • Jak mám uplatnit voucher?

    Pokyny pro uplatnění naleznete na vašem voucheru. Většinou je nutné kontaktovat poskytovatele služby a domluvit se s ním na termínu pobytu či služby. Kontaktní údaje poskytovatele naleznete v levé dolní části voucheru pod „Vystavitel“.

  • Podmínky stornování

    Voucher je možné stornovat ve 14denní zákonné lhůtě. V takovém případě vám budou peníze vráceny zpět do 10 dnů.


  • Objednávka

  • Chyba při vytváření objednávky, nedaří se mi dokončit objednávku, platba kartou - zamítnuto

    Platba kartou bývá zamítnuta, pokud nemáte povolené platby kartou na internetu nebo pokud jste překročili nastavené limity karty. V takovém případě si zkontrolujete nastavení své karty v internetovém bankovnictví nebo přímo u vaší banky.

  • Při platbě převodem jsem udal/a chybný variabilní symbol.

    Pokud při platbě převodem zadáte chybný variabilní symbol, platba se nespáruje s objednávkou a neobdržíte voucher. V takovém případě stačí zaslat doklad o úhradě platby na naši zákaznickou podporu (e-mail: podpora@bigzoom.cz).


  • Rezervace termínů

  • Kde zjistím volné termíny hotelů a penzionů?

    O volných termínech vás budeme informovat do 24 hodin od zaplacení objednávky.

  • Jak zjistím Vaše číslo účtu při platbě převodem na účet?

    Naše číslo účtu najdete v e-mailu, který vám přijde po dokončení objednávky. Naleznete ho také na https://www.bigzoom.cz/kontakty.

  • V objednávce byla zadána chybně e-mailová adresa. Lze to opravit?

    Jistě! Stačí kontaktovat naši zákaznickou linku na telefonním čísle +420 296 210 012 nebo na e-mailu podpora@bigzoom.cz.

  • Během objednávky jsem vybral/a termín rezervace, ale nepřišel mi potvrzující email.

    Pokud jste zvolil/a formu úhrady platbou předem, rezervace je potvrzena až po připsání finančních prostředků na náš bankovní účet, což může trvat i 2 až 3 dny.

  • Objednal/a jsem si pobyt s rezervací termínu, ale obdržel/a jsem odpověď, že zvolený termín není dostupný. Nabízené náhradní termíny mi nevyhovují.

    Nemějte strach, i na tyto případy pamatujeme. Pokud vám termíny nevyhovují, vrátíme vám vaše finanční prostředky v plné výši.

  • Pokud máte jiný dotaz, jsme k vám dispozici každý všední den od 08:30 do 17:00 na telefonním čísle +420 296 210 012 nebo na e-mailu podpora@bigzoom.cz.

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb soubory cookie. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Souhlasím